2022年1月20日 星期四

2021 bin C 之五 (完結篇)

上年4月開始,漸漸配置了5%的加密貨幣

一來這不是佛系投資, 偏離本blog原則.二來有什麼事本人實在擔當不起. 所以一直沒有多寫, 也沒鼓勵人買. 

結果btc 3萬升上6萬多, 差不多一年後到今天又回到起點.

我心態就是資本分配上, 所有高風險的倉位都算在加密貨幣頭上, 股票就完全不投機了. (結果股票還是手癢了)

在defi和meme coin吃虧了幾次, 最後回歸大幣死HODL. 在AAX做定期和stake BNB validator 收息. 

加密貨幣的坎也實在是太多太多, project隨便fork, 漏洞什麼的補也不補就上, project 被駭的不亦樂乎. 還有本身就是來割韭菜的project, 各種狗狗幣之亂,到最近的NFT. NFT要是創作者拿來賣錢我可以理解, 就當是crypto 版的skeb, 其他賣虛擬地皮, 醜到不行的猴子都賣幾十萬U我認為就太超過了.

誰都不認為自己是音樂停下來沒椅子的那個

到底誰來接最後一個火棒?

至於崩不崩下去我當然是不知道. 所謂價值, 就是來自交換. 既然有人來玩, 音樂就會在某處仍然奏下去. 22個人在一個草地上追逐一個皮球都可以是一個 25b USD年revenue的生意了, 有什麼不可能的. 就是將這個愚蠢的浪費給它一個名字, 足球, 就值了.

人就是這樣一種愚蠢的東西


5 則留言:

  1. 你仲夠膽坐crypto。我舊年十二月清晒袋錢走人。應該就BITO上市果個peak袋,我信錯咗Raoul Paul話年底crypto會大升,坐耐咗。到十月見到跌穿20%唔到路就走人。今日聽Raoul Paul講,佢自已認衰唔敢吹咁大喇。學木姐話睇長遠一定升。

    回覆刪除
  2. 呢個世界究竟係我痴線定佢痴線我仲未敢確定
    即管睇下邊個長命
    都係個句, 買左就當跌左,唔好瞓身

    回覆刪除
  3. 原來師兄都有買加密貨幣,今明兩年睇怕要坐下貨了

    回覆刪除
    回覆
    1. 收住息坐還好, 希望AAX不會走佬

      刪除
    2. 師兄,我長放DAI、USDC、USDT在Aave收息,無得驚。
      仲揸住BTC,ETH o係wallet。

      刪除