2022年3月16日 星期三

嘥氣

我還活著, 大市跌撈了一些, 這些後面才詳細,先說別的

最近已經很厭倦看投資討論區了

像三姑六婆三不五時拎攻城出來取笑, 印度神童又双叒叕有什魔預言, 郭明錤好像睡在Tim Cook床下底知道蘋果一舉一動.

tbh, i am some better things to do

我多次非常有衝動想叫人少點做這些無聊事, 結果最後都係留番啖氣暖肚, 反正都是無用功. 人本身就是無聊的集合體.

咁叻你又做左d乜?

我去了學日文, 希望3年後考個N1, 日後退休能夠教點日文興趣班可以幫補一下生計.

科技會淘汰的很快, 教書就算用zoom也要一個老師吧?

教學相長, 所以我邊學邊寫了個blog給自己看

讓N5都沒有的本大爺教你日語!! この俺さまが貴様に日本語を教えてやるよ!!


Archangel Michael in Kyiv


1月已經話艱難, 結果2月直頭打杖

knee-jerk reflex 就是買軍工股, 商品期貨

我沒有買

因為我沒有相關知識

因為我趕流行就是注定必定失敗

跟大家買了歐洲的asset management (LGEN, MNG) 和不受影響的收息股. SP 了 NVDA, MSFT, AAPL, TSM. 

要是全接了leverage 可以上2. (現在1.15)

制裁俄羅斯之後Supply Side的通漲又更嚴重. 唉, 講macro都係嘥氣

雖然不會發大達, 但我相信堅定持有MSFT, TSM, AAPL的決定會比我自己再一次脫軌趕流行正確


4 則留言:

  1. 我都唔明印度神童憑乜可以紅,睇相佬咁講啲嘢(例如邊個唔知加息結果會令市場有大波動?)根本連討論價值都無。如果係分享下以前啲人面對近似情況時的心態呀動作呀咁都仲有啲參考價值。

    MSFT/AAPL/TSM 呢啲買完唔睇股票十年都OK (至少你就算唔買股都應該知而家仲有冇人用windows/office, iphone 同最高級的晶片由邊間廠做啩..)。但咁就無乜討論價值所以討論區少講呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 有意義既野結果就係講過唔想再講, 無聊野就日日講, 那真的不能不佩服綠角的耐心

      刪除
  2. 完全同意, 靜靜地做適合的事就是了

    回覆刪除
  3. 都係投資番自己既能力圈範圍會比較清楚企業既狀況。

    其他大市消息好多時都唔會有咩野實質影響既。

    回覆刪除