2020年7月16日 星期四

要快,還是要穩?

要是我當年有在SARS的時候買淘大花園就發達了(當然, 連在SARS的時候我也買不起樓)

在現在科技生物股狂飆, 不要說MRNA SQ 之類個股, ARK系列有跟到就隨便2,30%了. 當連NIO都可以狂升, 股價根本就毫無邏輯可言. 封城半年, 全球經濟實際上是非常差. 原就本大利少的行業更難recover. 做gross margin 10%的生意, 要是固定成本是成本50%, 要停擺的5倍時間才能損益兩平.

擺在面前的有個選擇,
一, 跟雲地一樣, 全力擁抱新時代
二, 低價買入"現在的淘大花園", 打算抱幾年後升一倍


小孩子才做選擇, 結果就是兩樣一起做, 止蝕一些股票, 賣掉一些回到當初買入價的Bond, 湊合了一些資金
擁抱新時代 - 買入ARK系列, EMQQ, OGIG, HERO, CLIX (佔全倉7%)
"淘大花園" - 買入GEO, IRM, 2588, 823, RQI (佔全倉14%)

新時代系列全都下了STP, 要震走我就震吧. 至於原本的其他持倉如XLK, TSM, ACN是鐵底,不會動, 餘下就是跌太多賣不掉. (債券, ETD, CEF 就鬥長命了)

本身科技股持倉已經很重, 新時代不敢再買太多. 現在leverage剛好 1, 經濟外強中乾的局面若真的爆破, 比較能準備"真-淘大花園"的出現.

2 則留言:

  1. XD 以為你真係買樓收租。(我有friend 買,實價其實無乜點跌)

    bonds 的用途就係咁,風暴中靠佢穩住(雖然三月時一啲都唔穩),然後俾你有購買力去換啲跌得殘/起得快的股做到攻守互換。

    話就話搏,其實我leverage 都係1.0X,點跌都唔會去到被斬倉咁呢。

    回覆刪除
  2. 傳統的QQQ其實不太差, MSFT也不太弱, 只是有一些股票更加強而已.......

    回覆刪除